اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

مدیر منطقه خراسان شمالی:
شرکت مخابرات بازیگراصلی در عرصه فناوری و کسب و کاراقتصاد دیجیتال است

نوای گیل-شرکت مخابرات ایران بعد از تجربه موفق در نمایشگاه تلکام ، با هدف توسعه بازار ارتباطات کشور با شرکت‌های دانش‌بنیان واستارتاپ ها همکاری می‌کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس علی اصغرپور،مدیر منطقه خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اینوتکس با حضور در غرفه شرکت مخابرات در گفت و گو یی ضمن بیان این مطلب گفت :شرکت مخابرات برای بازیگری جدید و استفاده از زیرساخت ها شبکه گسترده خود به نمایشگاه های فناوری از جمله اینوتکس توجه نشان می دهد .

وی با اشاره به اینکه مخابرات برای حضور در اینوتکس دو پیام روشن دارد گفت : اول اینکه مخابرات با وجود شبکه گسترده ،داده های ارزشمند و زیرساخت ها ،آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را دارد .دوم اینکه مخابرات برای رسیدن به خدمات نوین به عنوان بازیگراصلی در عرصه فناوری و کسب و کاراقتصاد دیجیتال وارد می شود و علاوه بر نقش حمایتی خود بارویکرد جدی در اقتصاد دیجیتال فعالیت می کند .

علی اصغرپور بابیان اینکه شرکت مخابرات در حوزه اقتصاد دیجیتال با کلید واژه دیجیتما فعالیت های خود را آغاز کرده اظهارداشت : با پارک فناوری ، شرکت های دانش بنیان و استارپ ها در سطح استان در حال هماهنگی برای همکاری در بخش های امنیت وحفاظت ،IT هستیم . همچنین با شرکت های بزرگ به عنوان مشاور همکاری می کنیم.

مدیر منطقه خراسان شمالی  تصریح کرد : حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها یکی از برنامه های اصلی و محوری شرکت مخابرات عنوان کرد و گفت : این شرکت علاوه بر سرویس دهی به مشترکان خانگی به سازمان ها و شرکت های بزرگ در حوزه تجاری و B۲C خدمات ارائه می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.