اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳

در آستانه دهه کرامت و با حضور اعضای شورای اسلامی؛
اهتزاز پرچم امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و رونمایی از تونل های نوری در سطح شهر رشت

نوای گیل- در آستانه دهه کرامت،شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت،پرچم زیبای امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را در گلباغ نماز این شهر به همت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری به اهتزاز در آوردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور رییس، اعضای شورای اسلامی شهر رشت به نشانه آغاز دهه کرامت و ابراز ارادت به محضر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت پرچم زیبای رضوی را در بلوار امام رضا این شهر به اهتزاز در آوردند.

در ادامه نیز رونمایی از تونل های نوری سه روگذر صابرین(به طول ۱۰۰۰ متر) ، جانبازان(به طول ۳۵۰ متر) و گاز(به طول ۳۵۰ متر) با حضور حاضرین در مراسم انجام پذیرفت .

گفتنی است از اقدامات دیگر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت به مناسبت دهه کرامت می توان به : اکران طرح های فرهنگی بر روی سازه های استند، آذین‌بندی شهر با ریسه‌های رنگی، نصب پرچم‌های رنگی بر روی پل‌های همسطح و غیر همسطح، اهتزاز پرچم السلام علیک یا علی بن موسی الرضا در بلوار امام رضا (ع) ،رونمایی از دو اثر دیوارنگاری با مضمون دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در محدوده خیابان سردار جنگل و جنب مسجد امام رضا(ع) در گلسار و همچنین ساخت ۳ عدد المان نوری (۲در ۳) با موضوع ضامن آهو اشاره نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.